Gå til innhold

Beste tidspunkt for barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det best å invitere til fødselsdagsselskap for de ungene går i barnehagen sammen med? Vi skal gjennom en treårsdag og en femårsdag i løpet av de neste ukene. Hvilken dag og hvilket klokkeslett er egentlig best? Hverdag 17.00? Lørdag 13.00? (da kan foreldrene for eksempel handle mens ungene er i selskap) Senere på lørdagen slik at det går ann på gjøre noe med fammilien først? Søndag midt på dagen er vel litt dumt? Det er vel fammilietid for mange, men hva med søndag kl. 16.00 for eksempel?

Det er selvfølgelig ikke mulig å gjøre det perfekt for alle, men jeg vil gjerne a innspill på hva dere synes er best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes lørdager er best jeg..

Mange er hjemme sent fra jobb og ønsker kveldene sammen med barnet f.eks..

Men synes uansett at lørdag, rundt kl 13 er best.. Vi har det alltid da..

Skrevet

Lørdag eller søndag, rundt klokka 13.

Har enda ikke vært i barneselskap på en ukedag- heldigvis! Ser for meg at det bare blir stress!

Skrevet

Lørdag fomiddag er ganske så greit synes jeg. Har selv hatt barnebursdag en hverdag kl 17 og det er egentlig litt styr. Synes også det er litt pesete å levere til bursdag kl 17, må gå tidlig fra jobb for å rekke alt (ellers må vi skifte i bhg og henge der til ti på fem).

Skrevet

Synes barnebursdag i ukedagene er bare stress. Ungene er slitne etter en hel dag i barnehagen. vanligvis varer jo bursdagen et par timer (17-19), noe som er leggetid hos oss...

Dessuten er det ikke noe særlig å få hjem sukkerhøye og oppgira unger som skal rett i seng...:)

Vi har alltid bursdagsfest i helgen. Mye koseligere for foreldre og barn...

Skrevet

Regner med at vi tar det en helg. Det blir vel noen som ikke kan siden de er borte i helgen og noen synes sikkert det passer dårlig i forhold til resten av fammiliens aktiviteter i helgene, men det er vel likevel den beste tiden.

Skrevet

Det vil alltid være noen det ikke passer for fordi de skal reise bort ol., men det skjer jo om du har det en ukedag også (ballett, fotballtreninger osv.).

Jeg synes det er det samme om det er lørdag eller søndag, men synes det er best om det er tidlig på dagen. Kjipt om det er kl. 16 liksom, da blir dagen litt oppstykket. Kl. 12 eller 13 er egentlig en veldig fin tid.

Skrevet

Greit innspill. Jeg har tenkt at det var omvendt selv. Kl. 16 er vi som regel hjemme igjen etter skitur, tur i svømmehallen eller hva vi nå gjør den dagen. For oss er det 12 og 13 som er den verste tiden. Da blir det jo ikke tid til noe hverken før eller etter. Skjønner at ikke alle har samme rytme som oss.

Skrevet

Lørdag fra 12-14 er helt genialt, synes vi, hvertfall :-)

Skrevet

Hater de som er hverdager fra 17, skikkelig teit tidspunkt.

Mange har mindre småsøken og menn som jobber. Så det er skikkelig stress å ta med de på henting når de egentlig skulle sovet.

det beste tidspunktet er lørdag fra 13.

Da har en kost seg litt først, og det er nok tid til det etter også. Ev. samme tidspunkt på søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...