LilleKnott Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Endelig... 40 dager igjen til terminen. Håper den siste tiden går fort til vi kan få hilse på lillemann:) Det står i bøkene at man nå skal samle opp god energi og krefter. Vil gjerne ha noen tips om hva dere andre gjør for å forbrede dere til fødsel og barseltid. Ha en flott søndag!
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Uff, lettere sagt enn gjort spør du meg. Jeg klarer ikke å forberede meg til barseltid og fødsel på en måte som fremstår som avslappende tror jeg. Må alltid ha noe å gjøre. Men det kan jo alltids være greit å begynne med vasking og innkjøp i god tid så man har mulighet til å ta litt av gangen og ikke risikere å stresse på høygir i siste liten. Jeg gjør ting på min måte, sikkert ikke i det mest avslappende tempoet, men sånn liker jeg det. Lykke til med ventetid, fødsel og barseltid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå