Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig... 40 dager igjen til terminen.

Håper den siste tiden går fort til vi kan få hilse på lillemann:)

 

Det står i bøkene at man nå skal samle opp god energi og krefter.

Vil gjerne ha noen tips om hva dere andre gjør for å forbrede dere til fødsel og barseltid.

 

Ha en flott søndag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, lettere sagt enn gjort spør du meg. Jeg klarer ikke å forberede meg til barseltid og fødsel på en måte som fremstår som avslappende tror jeg. Må alltid ha noe å gjøre. Men det kan jo alltids være greit å begynne med vasking og innkjøp i god tid så man har mulighet til å ta litt av gangen og ikke risikere å stresse på høygir i siste liten. Jeg gjør ting på min måte, sikkert ikke i det mest avslappende tempoet, men sånn liker jeg det. Lykke til med ventetid, fødsel og barseltid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...