Gå til innhold

Da var jeg fødeklar også da, gitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye problemer med vonde kynnere og vært redd for for tidlig fødsel, men nå som jeg nærmer meg er det lite av det selvfølgelig.. Vi hadde til og med sex i går fordi vi tenkte det endelig var trygt..og ikke en kynner eller noe... Så da regner jeg med å gå til termin og vel så det. Er jo det beste det, da. Men var liksom litt lei denne graviditeten allerede..Lykke til alle andre. Vi er snaaaart i mål. Hurra, hurra! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, man vet jo aldri hva som skjer, men det skader nok ikke å være innstilt på å gå til termin:) Selv kom førstemann 11 dager før termin, så jeg har aldri vært innstilt på å gå lenger enn det. He he, så det blir en utfordring for meg å følge mitt eget råd.

Skrevet

og med urolige netter med maserier som river i ryggen,problemer med å sovne og to barn fra før så kjenner jeg også at det blir tøft å vente de siste ukene...meeen vi får heie hverandre frem! HEIA HEIA HEIA!

Skrevet

Jeg må nok vente en dag til før jeg er fødeklar. Vi venter nr 3, og begge de andre er kommet før termin, nr 1 kom 13 dager før og nr 2 7 dager før. Må innrømme at jeg nok ikke er helt innstilt på å gå til 25.jan, i vertfall ikke over termin....

De sier jo det at man ofte føder likt sin mor, jeg er enebarn, og kom en drøy måned før termin. Den første fødselen min var ganske lik som da min mor fikk meg.

Har aldri forsøkt kjærringråd for å få ting i gang, men leste noe her om dagen at annanas skulle få fart på sakene....

Problemet var bare at man måtte spise 7kg! for at det skulle ha effekt.

Begynner å bli temmelig klar for å få ut frøkna, min eldste sønn på 5.5 år sa i morrest at nå syns han at søstra kunne komme ut av magen, nå har ho jo vært der i mange uke

Skrevet

Bare fem dager til jeg er fødeklar! Det er helt vilt! Føler meg ikke helt klar for å si det sånn, så håper nå på at jeg går til termin, men ikke noe særlig lengre... Har ikke vært plaget av kynnere i det hele tatt, har nok vært heldig der (bank i bordet) bare håper jeg bare ikke går langt over termin!

Når skal dere pakke sykehusbagen egentlig?

Skrevet

Har en bag på soverommet som jeg legger ting i etterhvert som jeg husker på det. fikk vasket litt klær i går slik at jeg har å ha med til hjemreisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...