Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Jeg lurer på om noen her inne kanskje har vert borti noe av det samme....så jeg våger meg å spørre.. Jeg har brunlig utflod,men skal ikke ha mensen og har heller ikke hatt mensen... Jeg er ikke gravid,det er jeg sikker på.. Så,hvorfor er ikke utfloden som den skal være..? Jeg har kun hatt brunlig utflod rett før eller rett etter mensen men ikke nå..lukter heller ikke unormalt av den,så dette lurer jeg litt på..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Må da være noen som har vert borti dette før..? HI
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Uff,.... Jeg hater å gå til gynekologen,jeg virkelig hater det... HI
AndreVonDrei Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Har du begynt på nye p-piller i det siste... Jeg fikk det av den grunn...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Nei jeg går på de samme som jeg har gått på i over 1 år nå..:S HI
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Enkelte p-pille/mini-pille merke kan gi litt småblødninger inne i mellom. Sjekk pakningsvedlegget. Dersom det står noe der kan det godt være det selv om du ikke har hatt det før
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Ok...for jeg tenker at så lenge det ikke lukter vondt eller jeg har vondt,så er det helt greit..? Jeg har så LITE lyst å dra til gynekologen....Sist jeg var så hadde jeg bakteriell vaginose,det var jeg HELT sikker på.. Men han sa jeg var helt fin,så jeg kunne like gjerne bare gitt faen i å gå..Jeg ble kvitt det fordi en venninne fikk medisinen jeg skulle hatt,da hennes lege trodde hun hadde BV,noe hun ikke hadde.. Legen min er helt idiot.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå