sologsommer Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Finner ikke den alm. størrelsen på hjemmesiden
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 duftende telys i farger koster 29,- (36stk i en) den store pakka vet jeg ikke)
sologsommer Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 Noen der vet hvor lenge de brenne? Kjøpte 100 stk på plantasjen til 39,- brennetid på 4 timer, men de var mye lavere end de på Ikea. Får vel reise en tur på IKEA og hamstre, bruker nesten en pakke om dagen...... er glad i lys :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 En hel pakke om dagen? Jøss, trenger vel nesten ikke annen varme du da..... Koster rundt 20 kroner for 100 stykk på ikea............
Mammaen til Isak Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Hvis de ikke har fått nye med lenger brennetid siden sist jeg var der, så brenner de fire timer. Jeg kjøpte før helga en pose på nille med seks timers brennetid, altså lysene ikke posen hehe ) til rundt 60kr så det er jo rimeligere med de fire timers lysene sånn rent pris messig! Men har ikke regnet på hva som lønner seg jeg. Har også kjøpt en eske med med t-lys i plastkopp med 8 timers brennetid. Samme på nille men de var dyre! Bruker de bare i blanke lyskopper osv.. Vi bruker også mye lys, tomme nå. Kjøpte inn før helga. Har vel brukt ca tre poser med t-lys i jula, pluss noen esker med farget lys,kubbelys og store t-lys med ti timers brennetid )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå