Gå til innhold

et par spm bare...

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forferdelig plaget med kraftige kynnere nå i to uker. er så ille at eg ikke har sovet mer enn maks 2-3 timer om natta. er dette normalt? eneste grunnen til at jeg ikke får sove er at det gjør så innmari vondt. har endel av disse på dagtid også, men da er de levelige.har prøvd å sove på dagtid. da kommer de også for fullt. nevte det for legen, fikk egentlig ikke noe svar på om det var normalt så jeg spør her.

De har vært regelmessige 2 ganger for så å dabbe av igjen. er det bra for den lille i magen å gå sånn som dette? kynnere skal jo være bra men syns dette er litt i øvre kant på hva man skal leve med. om det fortsetter så tror jeg at jeg kontakter føden for syns dette er litt ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden eller jordmor, det er de som har best peiling og som tar deg inn til evt kontroll :) Du skal ikke gå rundt å bekymre deg unødig.

Skrevet

Jeg har merket en forandring i kynnere siste to ukene. Våknet en natt av at de var mye sterkere. Men det er ikke sånn at jeg ikke får sove. Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men du skal ikke nøle med å ringe til føden når du er bekymret. De er der for slike ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...