Gå til innhold

Tror dere jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem. Jeg husker ikke når jeg sist hadde mensen. Jeg tror jeg hadde litt mens siste uka på november, men da var mengden unormalt liten.

I midten av desember hadde jeg en utflod jeg aldri har sett maken til. Der kom akkurat da jeg skulle tørke meg og det var en helt hvit/blank guffeaktig slimklump. Litt ekkelt. Har aldri sett det før, og heller aldri siden.

De siste to ukene har jeg følt meg veldig oppblåst. Jeg er hoven i fingre, bein og ansikt.

Jeg sliter med overvekt. For en stund siden gikk jeg ned mange kilo, men nå har jeg gått opp 11 kilo på 5-6 uker. Dette skyldes nok at jeg ikke har trent den siste måneden, og at kostholdet har vært elendig. Likevell synes jeg 11 kilo er mye på så kort tid, men det kan selvfølgelig være litt væskeansamling. Det kan jo i såfall forklare de hovne fingrene og sånt.

Men i går kveld da jeg skulle legge meg begynte jeg å kjenne at det presser i brystene også. Det har vært ubehagelig å ligge på magen i natt fordi puppene da blir presset ned i madrassen.

Men siden jeg går sånn og venter på mensen tror jeg det blir mye innbilning også. Og nå har det vel blitt til at jeg stresser så fælt med å få mensen at den i alle fall ikke kommer!

Jeg har ingen andre symptomer på graviditet. Ingen mørke områder rundt brystvorta, ingen morgenkvalme eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste sikre måten å finne ut om du er gravid, er nok å ta en gravidtest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...