Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag, 03.01?

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 dager, og akkuratt én uke igjen til termin i dag :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- 3 dager....termin 31 des.

Skrevet

20 dager. :)

Skrevet

Hele 58 dager :)

Så når jula pakkes ned skal babyklær pakkes frem og bag gjøres klar. Jeg fødte ca 14 - 24 dager (hadde 2 UL terminer, forskjellig lege) før termin sist. Så denne gangen skal jeg være klar i god tid!

Skrevet

5 dager igjen:o)

Skrevet

49 dager igjen. Trenger tiden til å rote frem vogn og diverse. Er 8 år siden sist -så har ikke helt oversikten over hva som fremdeles er brukandes.. Formen fin, men graviditeten setter klart sitt preg på hverdagslige gjøremål nå

Skrevet

45 dager! og jeg trenger det!

Skrevet

4 dager til ul-termin, menstermin i dag! Men her skjer det lite.. :S

Skrevet

49 dager igjen på meg også :-)

Skrevet

15 dager igjen til termin :-) men du får lov å komme når du vil :-)

Skrevet

80 dager igjen...

Skrevet

2 dager igjen!

Skrevet

38 dager igjen :o) Og har plutselig fått masse energi :o)

Skrevet

18 dager og et EKSTREMT energikick jeg også!! Helt ut av det blå og VELDIG uvanlig for meg om dagen;)

Skrevet

23 dager igjen. Fødte i uke 32 sist, så synes det begynner å bli litt langtekkelig nå...

Skrevet

1 dag igjen, og utolmodig! Det skjer jo litt. Litt sterkere kynnere om natten, men tror ikke på fødsel umiddelbart...skjønt, minstejenta ble født på litt under 2 timer uten voldsomme forvarsel, så ...

Skrevet

her er det -2. Mektig lei av å gå gravid nå. Så innmari morsomt ut når jeg gikk i marsjtempo på tur i 13 minus med topplue og supergravid mage 1 januar, hehe, fikk noen rare blikk ja, ut skal`n liksom;)

Skrevet

5 dager til termin.

Skrevet

Jeg har 77 dager igjen til termin. Stresser ikke med å lete fram alt riktig enda, men blir nok å begynne i god tid ja. Vi gleder oss veldig til lillebror skal komme.

Skrevet

11 dager over termin idag. Det går nok mot igangsetting her...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...