Gå til innhold

Hei alle sammen :) Ny her, har noen spørsmål :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut for noen uker siden at jeg er gravid.

Jeg har desverre ikke oversikt over siste mens,husker ikke, så jeg vet ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei, men i følge det legen sa på ultralyd, skal jeg være omtrent 11 uker på vei nå. (ultralyd i uke 9 og en halv).

Jeg lurer på om legen kan ta feil på ultralyd, noen som har opplevd det?

Er det ikke litt tidlig at det har begynt å vises/kjennes?

Jeg er ganske slank, men har fått sånn utover mage, høy også, på en måte, pluss at jeg har begynt å kjenne noen korte rykninger som kiler veldig, og lurer på om dette er babyen, eller hva det nå kan være?

Det er iallefall ikke disse luftboblene, kjenner de også, de fleste gangene vet jeg det bare er luft, men noen ganger føles det helt annerledes ut. Blir så nysgjerrig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer!!! Er veldig individuelt når magen kommer og når man begynner å kjenne liv :) Jeg fikk ikke ordentlig mage før jeg var 4-5 måneder på vei men lille gutten, men har venninner som var godt synlig etter 2 mnd!

Men jeg kjente babyen veldig tidlig.. i uke 13! Og da var det MANGE som skrev at de også hadde opplevd det :) For meg så kjentes det ut som om noe kilte meg innefra! Og det etterhvert utviklet seg til sterkere spark.. Helt fantastisk følelse!!

Masse lykke til med resten av svangerskapet! Du har MYE å glede deg til!!

Skrevet

Tusen takk :)

Tidligere trodde jeg, som mange at det ikke kunne sees før 4 mnd, men har begynt å se her og der at det er veldig individuelt, og da er det ikke bare jeg som "innbiller" meg det :)

Oioi :) Akkurat samme her :) Noen rykninger nå og da, som kiler,har blitt sterkere hver gang, men ikke skjedd ofte akkurat. Men kjenner rett som det er at noe kiler meg litt på innsiden. =)

Er veldig spent på hvordan sparkene vil føles ja :-) !!

Tuusen takk!!

Jeg lurer på en ting, har jeg noen mulighet til å finne ut nøyaktig hvor langt jeg er på vei nå, eller må jeg vente helt til uke 18-20?

Er litt kjedelig å ikke vite..

Skrevet

For meg har de første små bevegelsene nesten føltes som små rykninger etterfulgt av en kilende følelse. Har brukt beskrive til mannen min at det kjennes ut som sommerfuggelvinger som stryker inni magen :)

Har alltid kjent bevegelsene før uke 12 selv om mange mener det ikke skal gå.

Skrevet

Så herlig :) Morsomt å høre at det er flere.

Skjønner ikke hvorfor folk skal krangle på det, det er jo opp til hver enkelt det. Klart, de store sparkene er det jo ikke, men man kan vel likevel føle noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...