Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Hei Jeg har en søster som har PCO.. Vet ikke om alle symptomene, men vet hun har veldig uregelmessig menstruasjon, økt hårvekst, veldig opp og ned i vekt og vansker med å bli gravid... Men hun har en sønn etter hun fikk hormoner tror jeg det var...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har pcos selv Symptomer: Cyster på eggstokkene Uregelmessig mens Går raskt opp i vekt Litt plaget med hårvekst, men ikke så ille (heldigvis)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Har en søster. Vanskelig for å gå ned i vekt. Hormon forstyrrelser. vanskelig for å bli gravid, prøvde i nesten 2,5 år og tok da prøverør og ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Har ei venninne som har det, har vel hørt om de samme symptomer som nevnt over. Hun ble gravid, men mistet tre ganger før de til slutt fikk en liten gutt, født 10 uker før termin. Men ser de har et eget forum her inne for det. Helt sikkert noen der som vet mer om det, og kan gi deg bedre svar enn meg
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Du har fått de fleste symptomene listet opp her, det er et eget forum på Bim.
Tweak Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Har pcos selv jeg... Mine symptomer er -hårvekst :-( -fraværende/uregelmessig mens -overvekt -cyster på eggstokkene Men husk at det er forskjell på pcos og pco. Pco er bare betegnelsen på cyster på eggstokkene mens pcos er et syndrom pga hormonell ubalanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå