Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 hvor mye det koster og sende den inn til reparasjon? jeg skrur den på, og skjermbilde er delt opp i seks deler. altså det samme bilde ganger 6 kommer opp. det første som kommer frem er en helt svart skjerm. deretter blir den lysblå. og frem plopper ett bittelite grått vindu hvor jeg må velge språk for pc'n. derretter kommer opp en ny grå vindu hvor jeg må velge at pc'n skal søke etter feil eller noe sånt. den søker en stund og skrur seg deretter av. jeg skrur den å igjen og den samme rutinen kommer igjen. kommer ikke noe lengre enn dette., kommer aldri inn på selve pc'n. ingen menyer viser seg. var sist inne på surfthechannel.com å så på en episode av greys anatomy da dette plutselig skjedde.. også jo, skjermen ble først helt blå med masse masse skrift på etter at jeg hadde sett litt på denne episoden. før den deretter skrudde seg av og befant seg på det stadiet den nå er i.. er dette virus? min samboer mener det er bluescreen. hva nå enn det er.. noen som vet hva dette kan være? og jeg skal sende den inn til service, men hvis ikke dette går på garantien hvor mye vil dette koste meg?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Start opp i sikkerhetsmodus og kjør "chkdsk c: /f" Etter dette skal det bli bra ellers vil du får feilmeldinger om at filer mangler eller er ødelagt. Da tar du og booter en windows-cd og kjører en reparasjon Om dette ikke funker må du muligens kjøpe ny disk
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 ja det er jo hele greia da. den kan ikke starte opp i sikkerthetsmodus en gang.. ;/
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Da skal være mulig å kjøre chkdsk via boot-cd. Eller lever den inn til rep. Vil tipper det er defekt harddisk\RAM og\eller windowsfiler som har fått seg en trykk og da er det godt mulig at du vil få det på garanti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå