Gå til innhold

noen som har en bæresele å anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da ikke baby bjørn... og heller ikke de som er vonde for ryggen med kryss høyt oppe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt veldi mye positivt om manduca, beco og ergo..

I tillegg har du jo f.eks meitai, vevd bæresjal etc... gå inn på tettinntil.no og ta en titt ;)

Baby bjørn er forferdelig ubehagelig! Har planlagt å kjøpe meitai eller manduca selv..

Skrevet

hmmm ja jeg synes de ser bra ut, men samboer som skal bruke det mest synes ikke de er fine.... må titte litt rundt tror jeg. Føler at baby bjørn nesten er de eneste som er å oppdrive av sånn type sele

Skrevet

hmmm ja jeg synes de ser bra ut, men samboer som skal bruke det mest synes ikke de er fine.... må titte litt rundt tror jeg. Føler at baby bjørn nesten er de eneste som er å oppdrive av sånn type sele

Skrevet

vet du ikke ønsker baby-bjørn da de har en krysning høyt oppi ryggen.

men den baby-bjørn jeg kjøpte har utrooolig god korsrygg støtte i tillegg til reimene rundt. denne syntes jeg var knall i hvert fall. denne heter "babybjørn active".

jeg er i hvert fall fornøyd og jeg har leddgikt,beckrevs og fibromyalgi samt hofteproblemer. og jeg får ikke vondt i ryggen av denne.

men alle er jo selvfølgelig ulike i kroppen uansett. men du kan jo prøve denne i butikken. jeg vet i krsand hadde de sånn en tung dukke jeg kunne prøve med slik at jeg kunne kjenne vekta å hvordan det var å ha baby i ulike bæreseler.

jeg prøvde vanlig babybjørn og babybjørn active og flee typer med denne "babyen"..herreguuud for en forskjell. men det er jo mange som har de som er blitt anbefalt lenger oppe i tråden her da. de er jeg ukjent med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...