Gå til innhold

noen som kan anbefale en privat klinikk...??

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ikke noe respons på det forrige innlegget mitt, så da prøver vi på nytt...;o)

lurer på om noen kan anbefale en privat klinikk som fortsatt får stats støtte...??

jeg skal ta en bukplastikk....

håper noen kan svare:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter:o)

Skrevet

Hvor i landet er det du bor??

Jeg bor i Tr.heim, og hadde en liten bukplastikk i 04, og brystreduksjon sept 09. Begge opr ble gjort på Klinikk Stokkan, og begge opr fikk jeg dekt. Jeg har bare positive ord å si om klinikken:)

Skrevet

Skal du ha bukplastikk bør du gjøre det på et sykehus, husk at det er en stor operasjon og om du skal gjøre det på klinikker blir du sendt hjem samme dag. Jeg skal gjennom en sånn operasjon selv og søknad er snedt til Skien sykehus.

Skrevet

jeg kommer fra østfold, så det er kanskje ett stykke å dra dit da...hmmm....

jeg fikk avslag på søknaden på sykehuset, for der tok de bare ekstem tilfellene... da måtte man ha minst 10 cm overheng og sopp og sånn valkene...og det er jo ikke det problemet jeg har lixom...

jeg har rett og slett fått en deformert mage, navelen har bytta plass og jo tynnere jeg blir jo værre ser det ut... magen min ser ut som en som tilhører en 80 år gammel dame... skikkelig ekkel å se på lixom....:o(

Skrevet

Få legen din til å sende en henvisning til privatklinikk.

Vedr det å måtte reise hjem noen timer etter opr, er ingen problem. Hvis du opr på en klinikk et stykke hjemmefra, så har klinikker avtale med nærmeste hotell, med gode priser.

Ved min bukplastikk, så slapp jeg unna dren. Men ved brystreduksjonen, ble det satt inn dren på hvert bryst, og disse tømte jeg selv ved behov (drenene ble fjernet 3 dgr etter opr) Jeg dro hejm 2 timer etter opr. Hjem til 4 barn, mann og hund. Hadde besøk samme kveld. Hadde ikke noe behov for å ligge på sykehus å ta opp en sengeplass. Var selvfølgelig litt groggy pga narkosen. En blir ikke sendt fra klinikken før det er forsvarlig. Jeg pratet med ei som ble opr samtidig som meg, full bukplastikk, som bor et godt stykke utenfor Tr.heim. Hun lå på hotell til dagen etter, og dro til fastlegen sin for å ta drenene.

Jeg anbefaler på det sterkeste å få utført opr på privatklinikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...