Gå til innhold

Handlet noe på salg da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i å handle barneklær på salg.. Syns det er mye fint på salg og får mer for pengene.

Til nå har jeg handlet:

2 Reima dresser på barneparadis.no og danske barneklær på kidsinstyle.dk og prinsesserogpirater.dk.

Handlet litt på Lindex på 30% i romjula. Så at de hadde 70% fra i dag, men til min store sorg hadde jeg ikke ork til å gå dit da jeg er syk. Har gjort mange kupp på barneklær der tidligere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handlet litt jenteting i neste str til minsta. Til gutten synes jeg ikke jeg fant noe bra. Og veske til meg selv da :)

Skrevet

Kjøpte reimadress og festdrakt til eldste i dag:) Veldig fornøyd;)

Skrevet

Jeg har handlet klær på pepper, tøy og twisted i Bergen, akkurat det jeg hadde plukket ut før salget. MMmmmmmm.... Godt planlagt, og ingeting på impuls.

Skrevet

Ingenting foreløpig..

Skal ut å handle litt på tirsdag, så regner med å finne et eller annet da =)

Skrevet

Har handlet en reimadress til eldste til 30 % avslag, fornøyd med det :) Ellers ikke noe annet enda, men tar meg nok en runde i neste uke :)

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne, for gutten min trenger nye klær. Men har desverre ikke økonomi til det for tiden :-(

Hadde håpet han skulle få klær til jul, men det var bare harde pakker under treet.

Også jeg som elsker å handle på salg... hehe

Skrevet

Handlet en kjempeflott bukse, tunika og genser til prinsessa vår i går på Exit :)

Klarer aldri å finne noe til meg selv..salg eller ikke salg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...