alvamamma Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg er veldig glad i å handle barneklær på salg.. Syns det er mye fint på salg og får mer for pengene. Til nå har jeg handlet: 2 Reima dresser på barneparadis.no og danske barneklær på kidsinstyle.dk og prinsesserogpirater.dk. Handlet litt på Lindex på 30% i romjula. Så at de hadde 70% fra i dag, men til min store sorg hadde jeg ikke ork til å gå dit da jeg er syk. Har gjort mange kupp på barneklær der tidligere..
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg handlet litt jenteting i neste str til minsta. Til gutten synes jeg ikke jeg fant noe bra. Og veske til meg selv da
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Kjøpte reimadress og festdrakt til eldste i dag:) Veldig fornøyd;)
erteposen + 4 Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har handlet klær på pepper, tøy og twisted i Bergen, akkurat det jeg hadde plukket ut før salget. MMmmmmmm.... Godt planlagt, og ingeting på impuls.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Ingenting foreløpig.. Skal ut å handle litt på tirsdag, så regner med å finne et eller annet da =)
LegallyBlond Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Har handlet en reimadress til eldste til 30 % avslag, fornøyd med det Ellers ikke noe annet enda, men tar meg nok en runde i neste uke
Tante Bassa Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Skulle ønske jeg kunne, for gutten min trenger nye klær. Men har desverre ikke økonomi til det for tiden :-( Hadde håpet han skulle få klær til jul, men det var bare harde pakker under treet. Også jeg som elsker å handle på salg... hehe
Koseklompen Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Handlet en kjempeflott bukse, tunika og genser til prinsessa vår i går på Exit Klarer aldri å finne noe til meg selv..salg eller ikke salg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå