Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg elsker rosenkål, ruccola, ribbe, riskrem, søt lakris, kylling, salatbønner, elsker nesten alt av tapas og veldig glad i kinesisk...også er jeg frukt- og bæroman!
Neverstill Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 kinamat fra bamboo på sagene i oslo... hehe..(litt gravid muligens) elgstek som svigerfar lager blåbær smoothie kindersjokkolade og tomatsuppe med loff til og grilla kylling med loff og smør
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Laks, kylling, indisk- og pakistansk mat, nybakt brød med brunost og pannekaker med blåbær
Tante Blås Squaw Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 tofu med cashewnøtter og ris veggistaco spicy tomatsuppe med hvitløksbrød og kokt egg melon pærer
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Pinnekjøtt med poteter og kålrotstappe!! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Sushi! Sjokolade, biff, de fleste rettene på Dinner i Oslo (mmmm)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Akkurat for tiden elsker jeg sylteagurker..
2 små og en undulat Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 1. Komle med lammekjøtt og kålrabistappe 2. Pinnekjøtt m/ tilbehør 3. Taco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå