Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Kopi av det siste innlegget i den forrige gruppen Marie Bjerkejeg vil infomere dere alle om at denne gruppa blir slettet pgr. av at enkelte ikke er ærlige her. å dette er noe jeg ikke er med på. å så lenge det er jeg som åpnet denne gruppa,så syns jeg det rett og slett ikke er riktig å fortsette den,så lenge jeg ikke k...an få lov til å fortelle folket sannheten! Skulle virkelig øns...ke at jeg kunne si hva dette gjelder her på veggen,men det kan jeg ikke.. så er dere noe dere lurer på så kan dere spørre meg privat! Takk! See More 25 minutes ago · View Feedback (5)Hide Feedback (5) · Report Eilen Supermamma Sjøblom Wangen Det er veldig trist at det ble sånn, og veldig stygt av de å gjøre det med tanke på de som har gitt. 15 minutes ago · Report Evy Maria Kristiansen men kjære deg marie,du må jo tro hva du vil.men det er jeg som har snakket med median og fikk beskjed omat dette ikke skulle publiseres før evt etter intervju!og at de pengene som har kommet inn er med på den ferien.se og hør er fullt klar over denne gruppen,og hva som er på konto:=) sannheten kommer uansett marie,men sjalusi er en uting. 13 minutes ago · Report Marie Bjerke slutt med den helvetes juginga!!!!!!!!!!!!! jeg snakket med anka igår kveld og det var hun somfortalte meg at hu har snakket med se og hør og dem kommer hjem til deg på mandag for intervju for at anka ikke ville ha dem hjem til seg.. si hva faen du vil.. men dette gidder ikke jeg og høre på.. det er enn til som hørte hva som blei sagt i tlf med anka igår. så si hva du vil evy,men dette er og dra det for langt!!! 10 minutes ago · Report Evy Maria Kristiansen marie dette kommer du til og b... See Moreære på resten av livet,det er min søster som skal dø.og det er ikke første gang du krangler med anka og richard.jeg kjenner deg ikke så bra,men vet at det har vært mye tull.og alt skal frem i media,så hvorfor kaller du det løgn? selvfølgelig ville se og hør at vi skal holde kjeft så ikke andre kan få snusen i dette før de!!! hva du har snakket med anka i telefonen om vet ikke jeg,det har hun ikke sakt noe om.men jeg vet at jeg snakket med jan petter fra se og hør i går. 8 minutes ago · Report Marie Bjerke det jeg kaller l... See Moreøgn er dette som er sagt fra anka sin munn. det er hennes ord. * du må love meg å ikke si dette til noen,da dette ikke skal ut enda* men vi får sponset turen av se og hør,men dette skal ikke ut enda,for da kan vi prøve å få inn mest mulig penger,så kansje vi kan ta en tur senere med ungene,eller at jeg da vet at ungene og ric har noe når jeg går bort. vi har ikke tenkt og si noenting før neste søndag!* disse ordene er fra anka. å da fortsette gruppene som vanloig uten og si noe som helst til medlemmene er å lure folk med løgner! dette har gått for langt! skjerp dere og tenk heller på alle dem som har støtet og gjort alt for å hjelpe anka for å få denne turen! fy faen.. skam dere av å lure folk på denne måten! men så nå at du har skrevet ang se og hør på siden sin! det var jo bra hvertfall.. jeg støtter anka fullt,men nå syns jeg dette går for langt og dette er noe jeg ikke vil være med på og vil ikke lure mine venner!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg kjenner egentlig ikke saken annet enn fra noen innlegg her inne, men skjønner jo at folk reagerer hvis de gir penger, og så dukker dette opp på nettet.....
Cat.68 Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Hvor opphengt i noe går det egentlig an å være?Har du personlig inntresse i dette eller kjeder du deg bare?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 virker som du er helt besatt av dette?
Kleint Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Politiet er koblet inn, så de tar dette videre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå