Gå til innhold

Vondt øverst oppunder brystene/ribbeinene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/hatt de samme plagene som meg? Jeg forstår bare ikke hva det er. Under brystene/ribbeina har jeg smerter som er veldig ubehagelige. Blir nesten værre om jeg ligger.

Håper noen vet noe om dette for jeg blir litt bekymret. Er enda 11 uker igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg og =S

Men bare på venstre siden.. Klarer ikke ligge nede på venstre siden, da gjør det kjempe vondt.. Er rett under brystet liksom.. Kommer sånn brennende smerte som er kjempe ubehagelig og vond..

Aner ikke hva det kommer av da.. Men har i tillegg mistet følelsen i huden der rundt det området =S

Merkelige greier.. Er selv i uke 34 nå, men har hatt det slik i noen uker..

Skrevet

jada, gjennom hele svangerskapet :-(

Skrevet

Uffda... Men du vet ikke hva det kan være? Synes det er ubehagelig å puste også jeg når det gjør så vondt. Må sitte rett opp i senga for å i heletatt klare denne smerten. Kjipt at det skal være slik å at du også har disse plagene. Jeg liker ikke å klage men blir litt bekymret.

Skrevet

Jeg hadde så vondt en dag at jeg blei kjemperedd, å ringte sykehuset for å spørre...(er i uke 32). Det er heldigvis helt normalt, selv om det til tider kunne kjennes værre ut enn brukkete ribben... men man skal være obs hvis det plutselig flimret for øynene, hodepine (migrene lignende), kvalme osv... dette kunne være tegn på svangerskapsforgiftning... men vondt i ribbena var da altså heeelt normalt... selv om det er forferdelig vondt til tider....

Skrevet

Tusentakk for godt svar:) ble litt redd jeg også. Er i tilegg hjemme alene for da mannen min er på reise. Men da får jeg prøve å sove med disse smertene. Håpløst vist dette er "normale" svangeskaps plager. Lykke til videre å takk igjen :)

Skrevet

Jepp, det er normalt. Jeg har hatt mest vondt i huden rett under brystene, på toppen av magen, som å brenne seg der man er solbrent eller noe. JM mente at det er fordi vi har så mange nerver akkurat der, og livmoren og babyen strekker, dytter og drar, og derfor blir det vondt. Utrolig irriterende til tider, men altså ikke noe farlig. :) Hadde ikke hørt om noe sånt før jeg.

Skrevet

Det presser vel på i alle vinkler og kanter tenker jeg... derfor smerter... Klarer ikke bruke BH og føler det hjelper litt jaffal om jeg tar den av :-)

Skrevet

ja har det slik akkurat nå her jeg sitter jeg. Har ikke hatt noe på dagen i dag men smertene har kommet nå igjen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for at det skal gi seg. Kan jo ikke ha det slik vær eneste dag heller. Det er jo håpløst vondt!

Skrevet

Har veldig vondt til tider, og i tillegg blitt helt tørr i huden der. Er ikke deilig å bruke vanlig spile BH, så går med sports BH.Hvis så mange har det må det vel være vanlig :-) Føles hardere å puste når man i tillegg er mett og får vondt, men det er vel bare å vende seg til det om det er slik at dette fortsetter :-) Men det blir nok en del BH løse dager de siste 10 ukene hvis det ikke forsvinner..

Skrevet

Hmmmm har det sånn jeg å,men trudde det var pga at jeg hadde omganssyken i går og masse mageknip å diare,men det gir seg ikke og som flere som sier her det er tungt og puste og meget ubehagelig,det er deili å få av bhn ja.Skal til jm i morgen så tenkte å høre litt med henne,er tungt å ha det sånn helt til mars.Er i uke 29+0 nå se...så er jo en stund igjenn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...