Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Er det noen som har erfaring med den? Synes den ser genial ut egentlig og sikler litt på den....
You can call me Dårris Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Har ikke erfaring, men kjøpte en liknende seng i dag, Troll, bedside crib. Den kan ikke festes til sengen, men så vidt jeg har skjønt kan ikke babybay heller festes til kontinentalseng. Tror den blir kjempefin!
lioness* Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Har også kjøpt Troll sin bedside crib. Kan ikke si så mye om hvordan det er å bruke den ettersom han som skal ha den ikke er kommet til verden enda... men jeg har montert den og gleder meg til å ha den inntil sengen men babyen i om natta. Fordelen med Babybay er at den er litt mindre og nettere i designet. Bedside crib er litt lenger tror jeg (?), 90 cm lang, som gjør at den kan brukes bittelitt lenger. Den har også hjul, slik at du kan trille den fra rom til rom om du ønsker. Den ene langsiden er nedfellbar, så du trenger ikke montere den inntil sengen heller - dvs du kan ta den opp og ned ettersom du ønsker. Jeg har montert vår bedside crib inntil vår kontinentalseng ganske enkelt - kjøpte bare noen sånne kroker/vindushasper på Clas Ohlson og skrudde dem fast nederst på sengen slik at babysengen lett kan hektes fast. Det funker som bare det. Lykke til med valget og evt med kjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå