Gulosten™ Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan type? Hvor mye kostet den? Har så iiiiiiinnnnmari lyst på, og fikk litt penger til jul av min pappa.....
~sjiraff~ Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 HArveldig lyst på. Fikk symaskin jeg da så med tid ogs tunder (om ca 20 år) så klarer jeg vel å sy min egen. De koster vel stort sett drøyt to tusen disse kjolene.
Gulosten™ Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Har sett dem ned til 1600 i nettbutikken, men min svigerinne sier hun betalte mindre for sin. Skal sy om ca 20 år jeg og, inntil videre får man kjøpe hehe
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jepp det har jeg.. Hvilken type aner jeg ikke men den er lysegrå fleece med noe rosa på tror jeg. HAr ikke rukket å bruke den enda. Vet ikke hvor mye den kostet siden jeg fikk den av min søster som kjøpte den litt for liten.
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Nei, og kan ikke akkurat si jeg har særlig lyst på en heller =p
Cat.68 Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Ja jeg har to. Den ene er en blå fleece tunika med en hvit runding med et rødt hjerte inni på brystet. ( Lillemor har en likedan , med tilhørende hals). Så har jeg en ull kjole som ble lagt ut i november på minishoppen. Det var 2 forskjellige farger på de grå og sort. Min er sort med hvite hjerten nederst og 1 rødt hjerte på bakstykket. Husker ikke helt hva de kostet, men "Kos" tunikaen kostet 1350 kr ser jeg. Og Ull kjolen kostet vel rundt 1900 trur jeg.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Ei venninne av meg har sydd en lik fleece kjole til meg for 600 kr =)) Synes den prisen er enda finere =) Og så er den hjemmesydd av venner =) Min er lilla med rosa hjerte på og hette. Skal bestille en ny og da vil jeg ha en lysblå med brunt hjerte el noe og bare en høy hals på =)
Mom2Two Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 Signerer OsloMor og Kapabel;o) Sjelden jeg liker slike moter som "tar av", men likte ikke de kjolene før de tok av heller da når sant skal sies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå