Jenny-penny Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Første gang min lille snuppe kom hjem og sa at det og det var "drit-kut" bestemte jeg meg for at det ikke skulle brukes i vårt ordforråd. Det var så trist å høre når det kom ut av henne, og vi irettesatte henne og sa at det ordet bruker vi ikke. Etter dette utbryter hun "Du sa drit!" til slekt og venner som sier "drit-bra" osv. Og har selv begynt å reagere på hvordan dette ordet misbrukes.Noen venner av meg ler av meg og sier at alle bruker det, det er vanlig! Begynner jeg å bli gammel og sær??
Jenny-penny Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2010 skulle selvfølgelig stå sammenhenger som.. trøtt her.
Gulosten™ Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Huff ja. Soff kom og sa "hvor sulten er du da mamma? Dritsulten?" Da tenkte vi at nå var det på tide å roe ned litt. Haha.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Tror dessverre at jeg har en tendens til å bruke det:( Heldigvis har jeg blitt obs på både det og andre ord som jeg ikke ønsker at snuppis skal ta i bruk. Er ord som jævlig, faen osv. Ikke det at jeg bruker det hele tiden, men det hender. Nå som hun har begynt å prate ganske mye og jeg merker at hun er en liten hermegås er jeg veldig nøye med hva jeg sier. Glipper innemellom da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå