Gå til innhold

Voksipose - hvilken anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei M :) Jeg har voksi classic og er veldig fornøyd. Som du vet er jo min gutt nå lang 2åring (94cm nå) og han koser seg fremdeles i voksi classicen sin. Så den holder ut denne seongen, og neste sesong skal han jo ikke sove mer :)

Skrevet

Hellu :) Ja, han er jo blitt ganske lang, er jo flott at den passer fint så lenge man har bruk for den! Har sett på den Odenwalder fra Voksi, den er lik som classic bare med glidelås.. (Halleluja, liker ikke snøringen.. Føler liksom ikke jeg får den tett nok!)

Skrevet

Har bare hørt fra andres erfaringer at den med snøring er litt "masete"! Men samtidig kan også den med glidelås henge seg opp i stoffet på sidene.. Tror man få teken på det uansett jeg!

Skrevet

Ja, er så klart litt mer styr med snøringene, men det kommer når man får teken :)

Odenwalder er også kjempe fin, god og varm og tett rundt ansiktet. Den er ikke fra voksi, da mener du vel voksi urban? Den har også glidelås. Denne har jeg ingen erfaring med.

Første vinteren da A var 3-6mnd brukte jeg lammeskinnspose, da han ikek ville ligge i voksi posen. Synes den ble for stor og han druknet i den. Men han koset seg masse i skinn posen da. Men året etter synes jeg ikke skinnposen var noe fin, fordi den ikke går helt opp til halsen og jeg måtte bruke tykk jakke over da han ble for lang. Da begynte jeg med voksi posen.. :)

Skrevet

Jeg har Odenwalderposen og den har sønnen min kosa seg glugg i siden han kom til verden i Desember 08.

Ja eller ikke på sommeren da.. Hehe!

Jeg er kjempe fornøyd.. Vet den kom litt dårlig ut på en test fordi den var lett antennelig, men i og med at vi ikke røyker eller tenner så mye bål så ser jeg ikke på det som et veldig stort problem.

Venter nestemann i April og skal deffinitivt kjøpe en Odenwalderpose til han også til høsten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...