Gå til innhold

min datter veide 4,300 kg


Anbefalte innlegg

Skrevet

når hun ble født og 5 kilo nå når hun er litt over 5 uker..Betyr det at hun blir en stooor jente når hun vokser opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det trenger det ikke å bety. Min sønn veide nesten FEM kg ved fødsel, han er 4 år nå, og tynn som en spire. Den lille fisla;) Men en stor bramme som baby.

Skrevet

Trenger ikke det nei. Gutten vår veide omtrent like mye ved fødsel og var 53 cm lang. Som treåring er han helt gjennomsnittelig både i vekt og lengde :)

Skrevet

Min sønn veide 4,6kilo ved fødsel og 6,9 kilo på seksukerskontrollen. Nå er han 8,5 år, slank som bare det, men veeeldig lang. )

Skrevet

Trenger ikke ha noe å si.. min yngste var 4,8 kg da han ble født.. nå er han snart 2 år og helt gjennomsnittlig på høyde og vekt..

Skrevet

Min minste (nå 4)veide nøyaktig det, men er i ferd med å bli en svært slank gutt. Som de andre ungene mine. jenta mi var neste 4 kg og er som 17 svært slank hun og. Ligger vel i familen, tror jeg. Tror oftest kroppsfasong og vekt er arvelig.

Skrevet

min gutt var omtrent det samme da han var født, han er nå 1 år og bare 9 kg. Liten pille med andre ord. Så det kan snu fort.

Skrevet

Jenta vår var 4,5 kg ved fødsel og 5,5 kg ved 5 veker. Ved 1 år var ho 9,2, ved 2 år var ho 10,5. Lang og tynn.

 

Broren var på same størrelse som baby (bare bitte litt tyngre), han er no ein ganske tynn 4-åring.

Skrevet

Jenta mi var ca 4300 (4260) da hun kom til verden, var god og rund det første året, nå er hun åtte år, 140 cm lang og 34 kilo, altså lang og slank!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...