Gå til innhold

Har du forandret klesstil etter du ble mamma?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..............

nei

.............

Skrevet

sikkert..men ikke fordi jeg ble mamma...men fordi jeg har vært mamma i over 10 år, så naturlig nok fulgt moten som alle andre i dette landet...(ikke slavisk, men litt...)

Skrevet

Ja, jeg bruker lengre gensere og løsere bukser. Til gjengjeld føler jeg med utrolig fresh når jeg tar på de gamle buksene mine :)

Rumpa mi ser bra ut uansett om jeg har løse eller stramme bukser, så det er løse som er mest praktisk.

En annen ting er at jeg bruker klærne lenger, siden økonomien har forandret seg fra jeg var singel. Leide leilighet billig, og pengene gikk til fest, billig mat og klær.

Nå går de til lån, bil, regninger, barn og alt annet livsnødvendig.

Liker ikke vise magen min så mye lenger. Den er like slank og fin, men har dessverre en del strekkmerker :/

Skrevet

Til en viss grad, føler ikke alt er like pent på meg lenger som før.. har litt ekstra på magen som jeg gjerne vil skjule blant annet, og litt ekstra på lårene så jeg foretrekker litt lengde på genseren/toppen. Har født 2 barn på 2 år og det viser jo litt.

Men prøver jo å kle meg pent da, og i noe som passer figuren min:)

Skrevet

Ja... Joggebukse og t-shorte uten BH under.. Gjerne ingen sminke heller hvis jeg ikke skal ut..=P

Skrevet

Jeg er fortsatt ung og vil fortsatt se ung ut så nei

Gjest eelis+kian
Skrevet

Egentlig ikke.

Jeg ser ingen grunn til å forandre klesstilen bare fordi man får barn.

Skrevet

Tror jeg har ganske lik klesstr som før jeg ble gravid. Men jeg raste ned i vekt etter andre svangerskap, og nå har jeg gått opp igjen. Var alt for tynn for å si det mildt, min mann klaget over bein og knokler som stakk ut over alt.

Skrevet

Ja. Jeg ser ikke ut!! Har mage å lår nå. Vet ikke hvordan jeg skal kle meg. Alt jeg ser etter passet min gamle kropp å ser bare rart ut på meg nå.

Skrevet

Ja, er ennå i permisjon så orker ikke pynte eller sminke meg om jeg ikke skal ut. Hvis jeg bare skal på matbutikken orker jeg heller ikke å ta på sminke, hopper i bilen og handler i joggebuksen. Syns alltid at det var så ulekket før, folk som ikke orket å stelle seg men er mere avslappet til eget utseende nå. Er noen ganger at jeg håper at jeg ikke treffer noen jeg kjenner, hehe.

Sånn er det når man er alene med to små. :P

Før kunne jeg godt gå i sløveklær hjemme men ordnet meg alltid før vi fikk besøk, nå er det ikke alltid jeg orker det heller. Kommer ann på hvem som kommer på besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...