Gå til innhold

Hva tenker dere om mødre med silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for og legge inn silikon, dvs fylle opp skinnet slik at jeg får samme cup som før jeg ble gravid. Hadde egentlig tenkt å holde dette hemmelig, mest pga at jeg vet de finnes så utrolig mange fordommer og fordi jeg er redd datteren min og andre vil synes jege r ett dårlig forbilde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske det var meg tenker jeg da hihi

Skrevet

Jeg tenker i grunnen svært lite om det:) Folk får gjøre som de føler for.

Skrevet

Syntes det er bra at du vil ta vare på kroppen din jeg. Det er utrolig mange som har silicon, men i Norge prater nam bare ikke om det. Jeg kjenner flere som har men som nekter for det, vet ikke hvorfor. Så kjenner jeg noen som er stolte av det og de kommer best utav det. De er åpne om noen spør og de er det ingen jeg har hørt som har dømt på noen måte. Jeg misunner deg som tør:)

Skrevet

Hva folk gjør bryr meg ikke. Skjønner at folk vil ordne etter at puppene er ødelagt feks. men de som stapper 2 hoppeballer inni og ser ut somn de skal kvelve ,de ler jeg av.. men om du ordner litt for å få tilbake brystene igjen,ser ikke jeg som noe gale. Gjør det du føler er riktig for deg og drit i de andre ;)

Skrevet

men hva skal jeg si om datteren min kommer til meg og vil ha nye pupper, jeg har jo gjort det. jeg har jo en del og argumentere med, har født og ammet to barn gått opp 20 kg begge gangene for så og gå ned igjen. sier seg selv at de er ødelagt. hadde aldri i verden lagt inn hvis de var slik de var før jeg fikk barn.

Skrevet

mor til 2, 4, 10 eller ingen

silikon er "shallow Hal" uansett

Skrevet

Helt greit det men jeg syns fortsattt det samme som jeg synes når damer uten barn tar det: At silikon er fordummende på en måte. Det e rikke ensbetydende med at DU er dum.

Skrevet

hva med et puppeløft i stede? Har du en datter syns jeg det er viktig å gå foran med et godt eksempel. Hva sier man da når jenta kommer og vil ha silikon når hun er 17? Har selv 3 svangerskap bak meg og opp og ned i vekt, men syns en push up gjør jobben ;-) og har ikke noe lyst til å putte inn silikon, men det er nok flere der ute enn vi vet om som har gjort dette så er det det du vil så go for it

Skrevet

Har liksom kommet til den konklusjonen at jeg ikke orker og gå å være misfornøyd med puppene mine i mange titalls år. Er ikke 30 en gang og har fått de barna jeg vil ha. Håper bare ikke jeg blir sett på som dum og blond fordi jeg legger inn noen gram. Puppene var min store stolthet da jeg var yngre, er litt for vanskelig og akseptere at de har blitt totalt ødelagt.

Skrevet

tenker på hva jeg skal si til datten min ja, men som jeg skrev lenger opp så har jeg gått opp og ned relativt mye begge gangene. Løft har jeg ikke lyst på, da blir de enda mindre føler jeg. hadde d cup før og ønsker det igjen. push up er ikke tingen for meg, de bare "detter" ut. fyllet har liksom sunket helt ned hvis du skjønner. ønsker og fylle opp men ikke slik at de blir runde ballonger. håper og tror at jeg kommer til å se naturlig ut etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...