Gå til innhold

Metallsmak/lukt etter forkjølelse..blir sprø..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så ekkelt. Har hatt det siden i går, er vanskelig å si om det er smak eller lukt, er på en måte helt nederst i nesen/bakerst i munnen..litt blanding mellom metallsmak og lukt. Har vært forkjøla med feber fra 2.juledag til lille nyttårsaften, nå er jeg bare litt hes og snørrete..Andre som har opplevd det under/etter forkjølelse? Tok det lang tid før det gikk over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd det? Har det i dag også, men lurer på om det begynner å bli bedre..

Skrevet

Bihulene kanskje ?

Når jeg får bihulebetennelse av en forkjølelse har jeg en slik ekkel smak i munnen , fått forklart at det er puss som ligger i bihulene. Kanskje du skal skylle med et slikt horn, mulig det hjelper:)

Skrevet

Tror ikke jeg er gravid nei:) Hadde mensen fra 21-25 des, ikke så mye men det tror jeg er pga cerazetten, har brukt den i 6 mnd ca..og så var jeg syk fra 26.des..så i går var første gang vi hadde sex siden 20.des..så kan i så fall ikke være mange timene på vei ;)

Men kan være bihulene ja..får prøve å skylle:) Er helt i sjokk over hvor sykt mye snørr man kan produsere :/ Er frisk ellers, ingen feber og føler meg bra, bare litt trett og slapp også alt dette snørret da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...