Vimsetrollet Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 jordmor si til meg at jeg kunne føde når som helst, eller max om 2 uker??!! Jeg var ikke utålmodig i det hele tatt før det, men nå går jeg snart på veggen her. Det er enda 15 dager til termin!!!!!! Vedder på at jeg kommer til å gå over tiden. Nå gidder jeg ikke mer!!
LivK har født Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Hi hi, ta mannen med deg på en runde i høyet, det ser ut til at det har hjulpet flere i gang her inne den siste tiden
LivK har født Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 ...eller flere runder, det skal visst være ekstra effektivt! Lykke til! P.S. Jordmødre vet vanligvis hva de snakker om...
You can call me Dårris Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Enig med deg, helt unødvendig å skru opp forventningene våre Fikk høre sist at jeg aldri kom til å gå til termin, likevel gikk jeg 19 dager over, så jeg har snudd det døve øret til denne gangen. Syns det er bedre å forberede seg på det "verste" og så heller bli positivt overrasket hvis babyen kommer før. Nå vet jeg at jeg ikke går over denne gangen pga ks, men likevel hører jeg stadig at dette kan skje når som helst... (tre uker til ks nå)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Huff ja, min også antydet at jeg kom til å føde før termin. Hun trodde nok det ble før, men sikret seg med å legge tl at "man vet jo aldi, plutselig går du to uker over". Haha. Synes ikke de skal si sånt. VET jo at det er +/- 14 dager rundt termin. Og vil heller ikke at de skal gi forrventninger om å føde før, blir så utrolig utolmodig! Har 15 dager igjen og håper hver dag at noe skal skje. Sist var jeg innstilt på å gå minst en uke over, og det var SÅ mye enklere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå