Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 lysten har kanskje begynt å melde seg litt. Har en fra før på snart to. Men er på langt nær sikker. Liksom kjedelig hvis nr 2 først kommer og man angrer også.. *grubler videre*
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Vanskelig og si.Det er vel mange som bare kjennet at no føles det rett,eller mange som skal ha enten 1,2,3 eller 4 og holder på til de får det antall de vil ha. Vi var fornøyd med 1. men så sa det pang,og der kom jammen nr 2 og. Ikke helt klar for det og ikke like glad som med nr 1. Men nr 1 var planlagt da. Og har vært en del styr selv om det er verdens beste lille gullklump ) Nærmer seg termin,men er ikke helt klar ennå,men er noen øyeblikk jeg gleder meg,men også øyeblikk jeg føler det fremdeles er nok med første. Men selvfølgelig, en herlig liten baby,hvem kan motstå det? Du kan angre på at du ikke får barn,men du kan ikke angre vekk barna dine. Du må kjenne hva du føler er rett og om du er klar for det. Blir godt å få en søster eller bror da. Lykke til med valget )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Det må dere bare kjenne på selv og prøve å ikke la dere bli påvirket av samfunnet og hva andre måtte mene er best. Om dere vil ha kun ett barn eller flere er det bare dere som kan finne ut av. Livet er jo mye "enklere" med bare ett barn enn flere, men samtidlig er et jo dobbelt opp med glede da :-)
Ioren Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har en på to, og jeg bare vet det, ikke noe spesielt jeg merker det med, men jeg vil bare ikke ha flere. så jeg tror at så lenge man kjenner at man kanskje vil ha fler, så vil man det innerst inne... Tror jeg
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 vil ha søsken til lillemann, så blir nok prøving i år på nr 2. Innerst inne tror jeg ikke at jeg blir fornøyd før nr 3 har kommet også, men DA er det slutt! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Du bare vet det tror jeg.... Jeg har nettopp fått nr. 3, og føler meg ikke ferdig. Men desverre så ser det ihvertfall akkurat nå dårlig ut, pga økonomi/arbeidsledig mann... Får jeg ikke en til, kommer jeg nok til å "savne" den jeg ikke fikk resten av livet, hvis du skjønner hva jeg mener.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå