Gå til innhold

Klarte ikke knipe igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har min lille prinsesse kommet til verden!! Jeg hadde termin 01.02, men regnet med at hun ville komme litt før tiden, slik som den forige min, men håpet at jeg ville komme inn i 2010 først...men slik gikk det ikke. Kl 03.10 natt til mandag 28.12 gikk vannet, 03.30 begynte veene med 7 min mellom.Ca kl 04.00 kom vi til sykehuset, da var det 3 min mellom veene. Da jeg sa til jordmor at jeg trodde jeg hadde press veer, trodde hun meg ikke, siden jeg nettop hadde kommet gående inn og virket som jeg hadde det helt fint. Men da hun kjente etter var det full åpning og hodet var på vei ut. Så da var det bare å begynne å presse. Kl 04.43 var lille jenta ute! Hun veide 2794gr og 46 cm. Helt perfekt!!

Håper alle får en like grei og fin fødsel som meg(bare husk å bestill det på forhånd, det var det jeg gjorde:-D)

Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Så fort og bra det gikk !! Heldig du er :-)

Skrevet

Gratulerer med den lille frøkna! Bestiller en sånn fødsel jeg også ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille jenta deres ;o)

Bestilte en sånn fødsel nå jeg også, men ser ikke ut som han hører etter gitt...he he bortsett fra at han har holdt seg der til 2010 da som jeg ba om...he he Håper det går fint når han først bestemmer seg for virkelig å komme ;o)

Men hadde en sånn fin fødsel med de 2 første ;o)

Kos dere kjempe mye fremover ;o)

Skrevet

gratulerer så mye :-)

Skrevet

gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så masse:) sånn fødsel skal definitivt jeg bestille og:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...