Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Er barna varme på hendene da eller?? 349kr er mye om de ikke er det.Har så lyst at h*n skal være varm på hendene sine.hmmm
Mom2Two Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Synes ReimaTec-vottene suger. Dressen er fantastisk. Liker Hestra sine votter, mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Hvor får du fatt i de da?pris?Og de er vind og vandtett,og tåler masse minusgrader?uten å bli kalde på hendene? Takk for svar :-)
Mom2Two Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Ja, de er mye bedre!! Selges på G-sport bl.a. De er like dyre som ReimaTec dessverre. Det er en variant som passer for skikkelig kulde og mer tørr snø, og en som passer for mer fuktig vintervær. Supre votter!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Så på g-sport på nettet no,var mange varianter :S hehe. Noen med ullfor,de du har prøvd ? 2år gammel snuppe som skal bruke de.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 har kun prøvd de som er tec. de er kjempe bra. Holder ute fukt og holder hendene varme, kanskje ikke aller best i sprengkulde men heller til ca 5 minus tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Ok.takk for svar. Må være noen som tåler 10-15minus ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 ha ullvotter inni noe som er vind og vanntett. da har du det beste tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har Reimatec votter til barna mine. Datteren min er kjempe god og varm på hendene ( i dag var det 16 minus da hun var ute) mens 2 åringen blir kald, selv med samme votter... så ikke så lett det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå