Gå til innhold

Minsten sovna med boka over hodet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå søt da :o)

 

Minsten blir 2 i februar og er glad i å lese Thomas eller Emma bøkene på kveldstid. Tror han var trøtt i dag for da jeg gikk ned for å legge eldstesnuppa en halvtime senere sov han med boka åpnet over ansiktet... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, funnet guttungene sånn jeg og;)

Hæærlig!

 

Men lurer på om jeg er like søt når jeg våkner midt på natta med boka på meg og lyset på;) Skjer OFTE! haha

Skrevet

Det spøs nok om du er like søt. Ikke lenge siden jeg skulle svare på en sms og våkna 5 timer senere med mobilen i hånda,hadde kommet sånn ca halvveis i skriving av sms'en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...