Gå til innhold

Angående pizzasnurrer! Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg litt ordentlig hvordan jeg gjør det med deigen og fyllet..... Forstår ikke forklaringene jeg finner i oppskriftene....

Kall meg gjerne dum...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å kjevle ut et rektangel akkurat som med kanelsnurrer. Så smører jeg med pizzasaus. Skjærer snurrer likt som kanelsnurrer og legger de på brett og klemmer de litt flate. Etterhever de litt, så legger jeg på skinke, ost, eller hva jeg nå vil ha og steker de på 220 grader nest nederst i ovnen. Men syns egentlig minipizza er bedre, da kjevler jeg ut og stikker ut med et glass. Litt saus og fyll på hver, steker likt som over. Veldig godt med bacon eller litt kjøttdeig blandet med tacokrydder på sånne. :)

Skrevet

Takk, kanskje jeg heller skal satse på minipizza! Vet du om de fortsatt er gode etter at de har vært fryst? Skal ha barnebursdag, hadde vært kjekt om jeg kunne ha lagd de noen dager i forveien..

Skrevet

Pizzasnurrer er kjempelett:-) Jeg kjevler ut er rektangel og lagger fyllet på rektangelet pølse og mais er populært blandt barn), ruller sammen og river litt ost over. Så etterhever jeg og steker på 225 grader, midt i ovnen i 10-15 min.

Skrevet

Minipizza kan godt fryses, men da ville jeg ikke stekt de helt ferdig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...