Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0rTwj1s2Bk0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Lagt ut av en som ikke ammet sine barn, skjønner jeg. Du sitter ikke inne på et forum som dette og æsjer til amming! Jeg ville ikke ammet til barnet mitt var såpåss stort, men dette er opp til den enkelte!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 jeg har ammet begge mine, ikke fullt riktignok, men det var ikke frivillig! men dette ER ÆSJ!!! helt enig med hovedinnlegger her...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 nei det var jeg faktisk ikke ( hilsen innlegger nr 2)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Ehhh...jo, det er du. Vet du ikke at det synes, så er det greit, men ikke fortsett løgnen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 nei det er jeg ikke lol hvorfor tror du jeg er HI? kanskje det er DU som er HI?
Kleint Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Husker jeg så dette klippet på en dokumentar. Dette er sykt spør du meg. Men de om det og hver sin lyst.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Keep up the good work.... Vet du ikke at det er mulig å se nå noen har skrevet flere innlegg? Men kos deg videre alene med tråden din, du. Du og deg selv kan sikkert være enige i timesvis! God kveld.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Herregud! Synes det er mishandling å la barna tro det er normalt å patte på mors bryst til man blir tenåring!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 ja tipper fru "anonym" har lagt inn veldig mange innlegg i det siste lol
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 hehe...hi her! dette er meg...jeg har ammet mitt barn til det var fire måneder og synest at amming er supert...men å amme et barn til det er 7-8 år er ikke normalt!! uansett om vi ikke skal bry oss om hva som skjer bak lukkede dører...nei dette er bare sykt! ødelegge barna sine på denne måten, stakkars barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå