Januarnurk-2010 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Veldig stille også! Nå som alle vordende januar 2010 mødre er styrtklar for å hyle og hoie litt ettersom vi klarte å unngå å få på tampen av 2009.... Blir vel full baluba til uken tenker jeg;-) Har kun 4 dager igjen til termin og gleder meg veldig til å snart få se den lille!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har termin i morgen, og er veldig klar for å se lillegutt. Håper han kommer snart!
Termin 080110 Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg og er klar fra i morra - hehe. Tenkte at jeg helst ville til 3 januar for å få litt avstand fra nyttårsaften. Mens termin er 3 jan. Min egen termin er 4-5 jan, og UL termin er 8 januar. Så jeg hååååper jeg ikke er blandt de gjennomsnittlige førstegangsfødende som får 6 dager over tiden.. regner nemlig med det gjelder de som har hatt k.snitt før men ikke har født. (mitt tilfelle) Det føles nemlig evig lenge til!
ღMadame_mim ღ Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Ja har igrunn tenkt på det jeg også. Det var da en del damer her inne som snakket om å knipe igjen til etter nyttår, men da synes jeg det er litt rart at de fremdeles ikke har født... Hvis ikke de alle ligger på barsel nå da? hehe. Jeg har 8 uker igjen, så får vel igrunn ikke håper jeg kommer med noe "jeg har født" innlegg på enda minst 4 uker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå