hettinettifletti Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hva slags kaker serverte dere? Serverte dere mat?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Hva med pizzasnurrer, langpanne sjokoladekake og is?
hettinettifletti Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Det hørtes jo godt ut:-) Noen somm har noen oppskrifter å dele med meg? Er elendig til matlaging desverre....
erteposen + 4 Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Er det voksen bursdag bruker vi god mat som kanskje er mest retta mot de voksne, er det barnebursdag med 10 ettåringer blir det verre. Mine spiste ikke pølser så tidlig, men små pizza margarita (tomatsaus og ost) fungerte fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå