Honningmelon Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Skal være en bil som ikke koster så mye, så da må det bli en eldre bil. Også må det da være trepunktsele i midten også, og ikke bare sånn magebelte. Det vil bli ei pute, ei pute med rygg og et babysete og da etterhvert et bakovervendt Alt må planlegges:)
iznogood Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Range Rover! Jeg er usikker på når den kom med 3 punktsele i midten bak - men sjekk hva de har på finn :-)
kem e' det som bæsja? Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 volvo 850 og senere v70 skal gå ifølge naf, de laga en liste for noen år siden, så det er noen til vi har 850 med minst motor, så den kosta ikke så mye brukt, men det er jo hjelpe meg 6 år siden og bilen er 12 nå. sjekk v70'ene evt andre på lista til naf Vi lurer fortsatt på om vi skal tørre oss på en tel ;-)
PAVEEL Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har en Opel Vectra 97 modell. Den er det 3 trepunktsseler bak. Er plass til 2 stolputer og et nr 2 sete der:) Trangt er det, men det går:) Der det er hjerterom er det husrom:) Dessuten er bilen knallgod på både sommer og vinterføre:)
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Discovery 1 og 2 Men usikker på trepunktsele i 1,er ihvertfall i 2
~sjiraff~ Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 I en 850 er det ikke plass... Vi har hatt det i mange år, og det gikk ikke tre seter bak der.
prekæs Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Er Toyota Hi class gammel nok for deg? Hadde en slik da den kom på slutten av 80 tallet og er gedigen i baksetet og praktisk sånn ellers.
2(3) Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Vi har V70 og jeg har ved en anledning i år hatt sete 1,2 og 3 i. Da en maxicosi (uten base-ble ikke plass) et actagraco sete nr 2 og et sånt besafe nr 3 sete fra 16 kg og oppover. Eldste var en nevø på 3 år og han måtte liksom åle seg inn i selen og så måtte jeg stramme til etterpå, var ikke lett å komme til setespenna. Så, tja, kunne ikke hatt det sånn i hverdagen nei, men det gikk den dagen.
Kaffemocca Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 Vi har fått plass til tre seter (pute med rygg, nr 2 sete bakovervent og babysete) i både Audi A4 og BMW 3 serie. Det har vært litt trangt, men har gått greit :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 Peugout 307 SW fungerer helt perfekt for oss. Vi har to beltestoler og en BeSafe Izi Combi Isofix. Synes det er veldig god plass der:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har skoda octavia 99 modell. Det er ikke 3 punkt sele i midten da. Jeg har hatt maxi cosi med base, acta graco cosmic (som kan festes med 2 punktsele) og den der besafe. Maxi cosi med base, acta gracoen og acta graco baby sete uten base. Og de 2 første igjen og maxi cosi babystol uten base. Maxi cosien me base igjen, maxi cosi rodi (pute med rygg) og en eller annen billig babystol. Det er jo litt trangt da. Spes når jeg plent skulle ha maxi cosi basen i hver gang. Men det går. Det er også veldig god plass i vw caravelle, audi A6, men vet ikke hvordan de er i litt eldre modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå