tesseliten Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Ser det er en del av mine venninner som er på nett på sykehuset, har dere med pcen deres eller låner dere der eller hva gjør dem? Spør her inne jeg kanskje dere vet?=)
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Herregud!, man har vel andre ting å ta seg til mens man er på sykehuset enn å sitte på internett, eller hva?
3guttsmamma;) Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 snakket med en som er på barsel idag og hun hadde fått opp bærbar pc hjemmefra for hun må ligge noen dager ekstra pga keisersnitt.. for min egen del håper jeg at jeg kan få reise hjem før trangen til å ha en pc i nærheten blir så veldig stor...
cabana Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 I ålesund tok jeg med pcn, på barsel/føden hadde de trådløst internett... husker alle på rommet hadde pc,og siden jeg ble langtidsliggende ville det blitt dødskjedelig bare å niglo i veggen.. Om du blir liggende på sjukehuset,anbefaler jeg deg å ta den med.. Er dødskjedelig uten,da folk forsvinner støtt... og spesielt om du blir på alenerom..
bianchi Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 på sentralsykehuset i vestfold er det tv over hver seng, kan få kjøpt tv kort så man får fler kanaler enn nrk, og da kan man også gå inn på nettet tror jeg...
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Noen sykehus/avd. har internett på flatskjerm over sengene. Det er tv, film, tlf, og internett på samme skjerm. Da kan en kjøpe et kort for å se på film/bruke internett. Ellers så er det jo trådløst nettverk sånn at du kan koble deg opp med privat pc. Kan jo være greit for dem som må ligge lenge pga premature rier, prematur fødsel og tiden kan bli langdrøy når du ikke kan være inne hos den lille hele tiden...etc.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Noen som vet hvordan det er på KK i Bergen???? Håper å få reist hjem samme dag denne gangen, trives ikke på KK etter at de lå ned barselhotellet :-((
3guttsmamma;) Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 KK i Bergen har trådløst internett så tar du med deg egen pc kan du sitte så lenge du vil på nettet...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Får en kjøpt internett kort på KK, eller er det bare å koble seg på??
tesseliten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2010 Tror ikke jeg orker å drasse med meg Pcen, men er det noen som vet åssen det er på Ahus nå? Skal ligge der noen dager så er jo kjekt å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå