Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet en del innlegg her (føler hvertfall det har blitt mange) i det siste, for jeg føler jeg har null kontroll og oversikt over hva som skjer når man går gravid. Og jeg er en person som liker å vite, helst alt;)

Jeg har hatt menslignende smerter nå i litt over en uke, og hadde to runder med skikkelige smertetak nede i magen, jeg ringte legevakten på nyttårsaften og en lege der sa at om det skjedde en gang til så skulle jeg komme til en kontroll.

Så i dag var jeg på legevakten for å sjekke hva dette kunne være. Kom inn til en koselig lege som tok seg god tid (stakkars dame, jeg begynte å sippe så fort jeg fikk satt meg ned i stolen;P), hun målte blodtrykk, kjente på magen min, lyttet og undersøkte. Alt så helt fint ut, og i og med at jeg ikke har hatt noen blødninger, ser dette ut til å gå den riktige veien sa hun!

Deretter tok en sykepleier blodprøver og urinprøve, virka som om de undersøkte det som gikk an så tidlig, og alt var i SKJØNNESTE ORDEN!!:D Hurra!

Så nå er det bare å prøve å ta det litt med ro.. og vente på at den verste ventetiden er over, selv om bekymringene sikkert ikke vil slippe taket før ungen er ute;)

Kvalmen kom smygende for 2 dager siden, fremdeles svak, men jeg kjenner den er der... og jeg syns faktisk ikke det gjør noe!!

-For jeg har en BABY i magen:D

I tillegg er BHen blitt stram og brystvortene kløøør! Jeg er meget hormonell, sulten annenhver time, og sipper av ingenting;)

Og dagens bonus var da jeg skulle betale på legevakta og de sa at alle svangerskapsrelaterte undersøkelser var gratis! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så deilig da :-) Godt å høre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...