snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hvor ofte har dere sex? Her i gården var vi normalt aktive i de første ukene etter pos. test, men nå dabber det veldig av. Jeg er i fin form, men det er akkurat som om vi ikke "gidder" å hoppe til køys lengre...
mjhanse Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Vi har sex hver dag og annenhver dag.. Men det er ikke like morsomt for min del lenger. Jeg er ikke like følsom i skjeden og "knappen" har mistet funksjonen sin fullstendig. Er kjempefrustrert!! Det er deilig med sex for da kommer vi så nær og han har det deilig. Jeg får bare orgasme 1 av 6 ganger : ( Normalt får jeg multiorgasmer. SAVNER mitt normale sexliv!!!! Gleder meg til å få kroppen min tilbake..
svale82 Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Kjenner meg litt igjen her! Blir mest i helgene vi koser oss. Tror det er helt normalt du!
gullegget Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Tror vi har hatt sex 4 ganger på 21 uker!!!! Grusomt! Men den gravide er utslitt og sovner stort sett i ni tiden. Vurderer barnevakt på dagtid;) Minste mann våkner i 5-6 tiden, så her er det konstant lite søvn.
ønsker en liten en til Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Det er nok dessverre dabbet av litt hos oss også, men ligger fortsatt på ca en gang i uken, og da gjerne mot helgene. Jeg har fortsatt veldig lyst på ham, men det er litt som mjhanse sier, at jeg ikke har de samme "knappene" lengre? Og så kan det også kanskje ha litt å si at jeg ikke føler meg like atraktiv nå, og blir fortere sliten enn før.
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 jeg har ikke hatt sex siden jeg ble gravid:( er 17 fullgåtte uker i dag. Men det har vel nå med at jeg er singel!!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Vi har ikke like ofte sex lenger, men det skjer nok sånn ca annenhverdag i snitt, kanskje litt sjeldnere i perioder. Før vi ble gravide hadde vi prøvd i ca 1 1/2 år så da ble det ganske intensivt. Nå føler jeg at vi har hatt sex ganske ofte og det syns sambo også Så er fornøyde vi. Jeg har definitivt ikke mistet lysten, men kan til tider være veldig trøtt og da blir det lett å danke ut kosen for søvnen. Noen av dere som bruker vibrator (ikke inne i skjeden)? Har også merket at det er vanskeligere å oppnå orgasme kun ved sex så har hatt glede av vibrator, men er usikker på om det kan skade. Noen som vet?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2010 Vibrator utenpå går helt fint. Det gjør det forsåvidt innvendig også.. *flau* Hadde en kosestund med det for ikke så lenge siden, og glemte helt at den ikke burde brukes m/vibrering i skjeden - så det gikk så det suste, det ;-)
JKM09 Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Har blitt en god del mindre den siste tiden og det er skammelig. Vet at min sambo vil ha mer sex, men når jeg er tent er han trøtt og omvendt. Det hjelper liksom ikke på at jeg nå har mer lyst til å sove kl 21 om kvelden istede for 23-24 tiden som tideligere. Og han vil ikke lalle kl 21, forståelig nok. Skulle kanskje ha funne på noe spennende som piffer opp, men har ikke kommet til det enda:( Bruker vibrator når lysten min kommer og han ikke er tilgjengelig. Eneste at jeg blir litt engstelig etter en orgasme for magen blir jo natuligvis hard. Noen som vet om dette kan være skadelig? Regner med at det ikke er det, for det kjennes ikke vondt ut. også skal visst hormonene som utslippes ved orgasme være som en ren lykkepille for den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå