Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 ...hvor lang tid brukte dere på innkjøring? Hvor lang tid tok det før de var der hele dager? Turbo begynner tiol mandag, han er 9 mnd. Kjenner jeg både gleder og gruer meg :-s
Nå da? Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Vår gutt var 10 mnd da han begynte og det var tre dager innkjøring. Nå er i bhg man-tors fra 9 til 15 og det går veldig bra med ham. Jeg grudde meg noe helt forferdelig og måtte snu meg bort noen ganger og tørke litt tårer... Siden han ikke kan si noe om dagen selv, spør og graver jeg om alt mulig til personalet. Dessuten kjenner de ikke ham så godt i starten og jeg måtte si fra hva han skulle ha på seg når han sov ute ol. Var redd han skulle bli for varm eller kald... Så har han fått alt av sykdommer på bhg... og det har vi foreldrene også... så alt er som det skal være!! Lykke til med oppstart!
PhD-mamma Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Vår eldste begynte i barnehagen når han var 10 mnd. Han brukte en uke på innkjöring. Han var der ikke mer enn 6 timer för han var 2 år. Lykke til.
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2010 Takk for svar, begge to : )
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg driver familiebarnehage selv, og jeg bruker å si til foreldrene at vi i utgangspunktet har 3 dager med innkjøring, så ser vi det an etter de tre dagene. Ingen barn er like og noen er klare for hele dager etter disse tre dagene mens andre trenger lang tid på å bli helt trygge i barnehagen. Så selv om det kan være litt tungt i starten så går det seg til! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå