Mars78 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 har blødd masse igår men ikke idag.Legen sier at det kan gå galt,men babyen hadde det bra.Har ikke sovet i hele natt pga. magesmerter.Håper ikke jeg mister min lille:((Noen flere som hadde blødning??hvordan gikk det??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har aldri blødd i noen av mine svangerskap, men av det jeg har forstått, så er desverre kraftig blødning og vondt i magen sjeldent en bra kombinasjon, desverre Nå er du så langt på vei at du kan ringe føden, og får komme inn tvert..
Luna har født. Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Blødde masse flere ganger over flere uker sist. Gikk strålende! Men jeg hadde aldri smerter da... Masse lykke til.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jeg hadde blødninger til og fra i noen dager i uke 17.. Hadde og magesmerter.. Men blødningene stoppet og alt gikk bra =) Er nå i uke 34 med en frisk liten huleboer i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå