Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Herregud!! DERE HAR JO SEX MED BARNET I MAGEN.. HVA ER SÅ GALT MED Å HA SEX NÅR BARNET SOVER I KRYBBEN VED SIDEN AV? ikke i samme seng, den ble for drøy..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Så du har magen i krybben ved siden av når du har sex når du er gravid da? ha ha
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 jøss.. kan du ikke lese ? Sex med barn i magen så dereter sex med barnet i krybben ved siden av. du SKJØNNER vel at barnet da er ute av magen, lille venn ?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Men hvorfor mener du det er verre å ha sex med barnet i senga etter at det er ute av magen?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Og ligge sammen i samme seng også ha sex med mannen din ved siden av barnet... NEI Ha sex mens barnet ligger i krybben sin og ha sex med mannnen din i deres seng... OK Ha sex med barn i magen.. JA Forskjellen er: Synet... jeg kan ikke ha sex mens jeg ser på barnet mitt ?! i min verden passer det ikke sammen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Men du ser da ikke på barnet selv om det ligger et sted i senga...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 nei,men du vet jo at barnet ditt ligger i sengen ?! offh, dette blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Men du vet jo at barnet er der om det ligger i krybbe ved siden av senga også da. Hva er forskjellen?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Jeg synes ikke det er ille i det hele tatt. Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Ehh.. barnet har en alder på ?!?! Det ønsker jeg å vite, greit med en spebarn, men 2 - 3 - 4 år .. NEI ALDELES IKKE ?!?!?!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå