Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 kan man få kredittkort hvis man har bet. an? evt hvilke selskap tilbyr dette?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 De kan jeg ikke tenke meg til.. Alle firmaer som tilbyr slike vil kredittsjekke deg og da vil automatisk betalingsanmerkningene dukke opp og du vil få avslag.... Er vel bedre å få kontroll på økonomien på andre måter...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Å skaffe meg et kredittkort når jeg har bet.anmerkninger fra før er det siste jeg ville ha gjort!! Jeg har selv aldri hatt anmerkninger, men hadde en liten periode hvor jeg synes kredittkortet var såå greit. Vips så var 30.000kr belastet. Det var et rent helvete å betale tilbake. Det å betale minstebeløpet er iallefall evighetsprosjekt!! Jeg har lært min lekse hvertfall....
Mammaen til Isak Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Nei du får ikke kreditt, hverken i form av kort eller andre måter. Men du kan ha vanlig visa kort hos de fleste banker.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 visakort har jeg hatt helt siden jeg fylte 18 år.. men man får ikke kreditt med det. HI
Mammaen til Isak Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Nei får du får ikke kreditt når du ikke har betalingsevne. Det er jo bare en regel for å hindre at du pådrar deg mer gjeld. Om du vil ha kreditt må du betale bort den eller de evn betalingsanm. så blir de slettet med en gang. Og du blir kredittverdig. Og kan søke om kort, lån etc.. Mer du lurer på?
Mammaen til Isak Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Er ikke spydig.... Jeg spurte om det var noe mer du, Hi lurte på... For jeg prøver faktisk å svare på det du lurte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå