Gå til innhold

drømmer til besvær


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I de siste 2 ukene har jeg hatt forferdelige drømmer der jeg får beskjed om å gi ifra meg barnet mitt.

At barnet har det vondt hos meg og kommer til å dø..

Jeg får holde barnet litt også river "de" h*n fra meg!

Og når jeg våkner har jeg en forferdelig følelse av at ikke alt er som det skal med den lille og at kanskje den har stille og fredelig sovnet inn i mors liv.

 

Det er forferdelig det å drømme dette.. jeg gråter mye pga dette.

Er det andre som sliter med livaktige ekle drømmer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tror jeg er veldig vanlig, mener å ha lest noe om det - og det har ingen ting å gjøre med hvordan du blir som mor.

Jeg har drømt alt fra at jeg glemmer igjen ungen min på butikken til at jeg går på byen og drikker meg sanseløst full og røyker med begge hender for deretter å komme på at jeg ikke burde gjøre det fordi jeg er gravid.

 

Har snakket med venninner som har små barn som bekrefter at de hadde lignende drømmer og de er supre mammaer til sine små. Så ja, det er slitsomt å drømme slik, men ihvertfall har det hjulpet for meg å vite at jeg ikke er alene om slike drømmer og at det ikke har noen rot i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

Ingen grunn til bekymring! Jeg vet om flere som har/hadde unevnelige drømmer under svangerskapet. Jeg har selv drømt de utroligste ting... Det er visst hormonene som setter i gang de merkeligste "tanker"; jeg tipper noe er bygd på en slags frykt for å gjøre noe galt f.eks. når man drømmer at man drikker i vei (noe jeg aldri ville gjort men har drømt at jeg gjorde fordi jeg glemte at jeg var gravid og kom på det etterpå...). Dette er ting som aldri vil skje og som man aldri ville tenkt på i våken tilstand men som på mystisk vis dukker opp i drømme...

Du er helt normal og det er ingen fare - både du og jeg blir supre mødre :D

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har utrolige drømmer! Senest for to netter siden! Så utolig ekte!! Drømte mye tidlig i graviditeten også.. Kjempe ekte drømmer som jeg må tenke flere ganger over om er ekte eller drøm. Jeg glemmer de heller ikke som vanlige drømmer, de husker jeg leeenge. Mye om ungen, også om andre ekle ting. Har faktisk våknet opp og grått i søvne pga av noe trist i drømmen!! :S

Men alt er nok bra i magen din, bare du som er beskymret kanskje? Kan jo fortelle det til jordmor/lege under neste besøk, alltid godt det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har drømt

 

*at jeg drakk meg dritings med mage,

*at jeg våknet opp og babyen var blitt født men jeg ikke husket noe av fødselen (sov) og så måtte jeg gå og lete etter barnet for noen hadde tatt det med seg siden jeg bare sov

*at barnet ble født og at jeg ikke fikk til ammingen - gud, hvor jeg knødde med brystvortene og liggestilling - og var kjempestressa!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse rare drømmer her også

 

- drømmer at samboer er utro med jenter jeg kjenner

- at samboer ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger

 

Ikke noe morsomt i det hele tatt, sover veldig dårlig når jeg drømmer sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...