Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Har vært inne på Nav, og brukt bidragskalkulatoren der. Men den gjelder for ett barn. Når jeg skal ha bidrag for 2, skal vi da gange beløpet med 2...? Eller..?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Er det ikke en rubrikk hvor du fyller inn antall barn da?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Du regner ut for hvert enkelt barn, og så legger du sammen. Du kan ikke bare gange med 2 om det ikke er tvillinger du har. Grunnen er alder på barna. MEN når du gjør dette, så må du se på utregningen til slutt. Hvordan de har regnet det i veilederen. For der står noe som heter bidragsevne, og en skal ikke betale mer i bidrag enn hva den evnen tilsier.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har tvillinger, så da ganger jeg bare da! :-) Takk for svar!! HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Skal ha en god del mer enn hva jeg har fått til nå i bidrag. Vi har privat avtale, dvs. han setter inn direkte på min konto. Har sendt ham en melding nå, så håper han ikke protesterer. Gjør han det, får jeg vel bare få det gjennom nav. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå