Gå til innhold

Noen her som har ammet med silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvordan puppene blir etter man er ferdig med ammingen når man har silikonimplantater???

jeg tok silikon pga at puppene mine ble borte etter ammingen sist gang...og det lille som var han som sand i en pose nederst i puppen....blir puppene helt ødelagt igjen nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

kan vel ikke være bare meg som har silikon her???

Skrevet

Jeg tok silikon når jeg var 21, fikk førstemann når jeg var 27, og de var kjempefine igjen etterpå. Så enda mer naturlig ut egentlig hadde C før graviditeten og endte på det samme igjen etterpå. Fullammet til hun var 6 mnd og sluttet når hun var 1 år. Fikk tatt prøver av melken og det var ingen lekkasje (ville sjekke for sikkerhets skyld)

Fikk nr 2 når jeg var 29 og var helt fine igjen nå også, men var litt mer slunkne, he he. men er vel alderen som tynger også tenker jeg. Ammet til han var 8 mnd.

Hadde tenkt å skifte innleggene nå, men var plutselig gravid igjen med nr 3... regner med å amme fullt nå igjen, men skal skifte ut innleggene på slutten av svangerskapspermisjonen. Dette pga alder på innleggene egentlig. Brystene blir sikkert ikke helt som før, men mer naturlig.

Bare husk å få ut all melk når du ammer, slik at det ikke blir tette kjertler, fikk desverre ett par brystbetennelser og det var nok pga silikonen iflg legen.

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for svar SolbakkenS :)

nå nærmer jo jeg meg 29 med stormskritt da hehe, så da blir de vel litt mer slunkne på meg...men det får gå for vi skal ha en til etter denne...så da får jeg heller bytte de ut etter jeg er ferdig med nr 3 :)

og igjen , tuuusen takk for svar:)

Skrevet

Jeg også lurer på hvordan det blir.. Tok "desverre" litt mye innlegg for noen år tilbake og hadde planer om å ta de ut før en evt graviditet men det rakk jeg ikke. Tror det kommer til å bli trangt om plassen når melken kommer:( Men får gjøre det beste ut av det:) Hvordan får man sjekket om det lekker ut i melken? Gjør de det på sykehuset?

Skrevet

melkeprøver må gjøres på sykehuset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...