Verbena Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 For da kommer endelig ongene mine hjem etter å ha vært borte siden 18.desember. Å nå savner vi de så mye at det er helt sykt. Lei av å ha ei stille og tom leilighet nå ja. Så nå vil vi ha liv og røre, troll å legge om kvelden, masse klesvask, masse rydding og mere matlaging. Og ikke minst masse masse masse kos!! Gleder meg mere til onsdag en jeg har gledet meg til julaften på flere år!
petite fleur Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Å, det var lange å være borte fra småtrolla sine! Skjønner godt du vil at onsdagen skal komme i rekordfart da :-) Jeg reagerte med en gang på overskriften din, fordi jeg GRUER meg sånn til onsdag....da skal jeg ha ks-samtale og jeg synes tiden går altfor fort til onsdag :-S
Verbena Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Det går sikkert kjempe bra, selvom du gruer deg! Og ja det er lenge å være borte fra dem, men sånn blir det når det var pappan sin tur til å ha de i jula og all familie (både min og hans) bor 100mil unna oss. Heldigvis er det ikke lenge igjen nå! Og både jeg og samboeren min gleder oss allerede til neste jul og nyttår, for da får vi ha ungene hjemme å bare kose oss alle fire. Selvom vi har hatt det koselig nå å, så er det jo noen som mangler og jul og nyttår er barnas dager synes vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå