Misti Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 har en men bateriet dør jo ut i løpert av natta og lille snupp er bare 6 måneder så vil gjerne ha en. men hvem har godt bateri og god rekkevidde*?
bondeknøl Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Ikke kjøp fra biltema i hvertfall.. den har vi ikke fått brukt mer enn en mnd tror jeg.. og frøkna er 6 mnd, så må kjøpe en nå snart! vi har tenkt på nova, hørt de er bra.. noen som har noen erfaringer med bra babycall da?
Nagilimia Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Denne: http://www.padwico.se/NO/products/938/ Utrolig bra, bedre enn supernova som vi også har
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 vi har Supernova og er fornøyd med den. Viser hva temperaturen der barnet sover er og kan stilles til å varsle hvis det kommer over /under ønsket temp. Lykke til med kjøpet
lillepixie Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Tror det er Doro vi har, helt grei den men vi savner veldig en babycall der baby-enheten er trådløs, altså at den ikke treger å være tilkoblet stikkontakt hele tiden for at den skal fungere. Er jo greit til soving ute i vogn ol. Så jeg anbefaler en med dette.
Lunita_ Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 får ikke sakt der nok,super nova er søppel! den vi hadde fant aldrig singnaler omtrent,når den begynnte slik måtte vi bytte over batteriene på dem,litt tungvindt kan du si:p....og var treig med lyden. har avent sin nå kjøte den billigte jeg fant,den er veldig bra..rekkevidden på den er vel 150 m,men d skal vel holde...er ikke oppladebare batterier på den da,litt teit. Men den fungerer bra så langt iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå