tessa888 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Datteren min er snart et år og lurte på hvordan jeg skal introdusere kumelk til henne. Hvor mye lot dere de smake første gangen og hvor mye økte dere? Hun har begynt å få litt yoghurt.
rampete robin Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har begynt med kumelk til mine når de har begynt med middagsmat. Blandet litt i middagen. I tillegg yoghurt "bart". Har vel fått både litt yoghurt og melk i middag fra ca 9 mnd. Melk i små drikkemengder fra ca 11 mnd. Startet bare med litt til et måltid om dagen og gradvis økt litt. Alltid sammen med noen mat.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 jeg startet da mine tvillinger var litt over 6mnd. bytta ut nanen med vanlig h-melk. tok det gradvis med å blande første uka ca 30% h-melk og 70% nan neste uke 50-50 uka etter det 30% nan-70% melk så bare melk. ja jeg vet at dette ikke er "anbefalt" men mine nektet å drikke Mme når de var 6mnd så jeg prøvde meg frem med det som min mor gjorde med mine søsken som er 6 år eldre enn mine barn å hva som var anbefalt til de. får jeg samme problemene med nan drikkingen denne ganga så blir det samme prosedyre denne ganga også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå