Gå til innhold

Overreagerer jeg nå?? ang venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og alenemor med lite avlastning, har ikke vært på byn siden i høst. Så idag så har det vært planlagt en stund at vi skulle være sammen vi jentene og så gå ut på byn å kose oss. Vi hadde ikke bestemt hvor vi skulle ha vors, men vi er 6jenter og alle har hus vi kan sitte å kose oss i. Så bestemmer hun ene at vi skal dra på vors til naboen hennes, som har "terrorisert" meg med sms, ringing, ringing på jobben, mailer på jobben, mailer privat, meldinger på facebook- you name it. Jeg er overhodet ikke interessert i fyren, og har sagt det hundre ganger. Venninnene mine vet hvor mye jeg har slitt med han. Det er helt uaktuelt for meg å gå der jeg kan møte på han. Jeg orker det bare ikke. Så sa jeg at vi godt kunne ha vorspiel hos meg, og at hvis de skulle dit, så hadde ikke jeg lyst til å være med. Rett og slett fordi jeg vet hvordan han kommer til å henge seg etter meg. Så er det på an igjen med en ny bølge terror. Jeg orker det bare ikke. Går jo søren meg ut for å kose meg!

Så hva gjør de da? Jo, de har bestemt seg for å gå der. Og dette er likosm mine beste venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg er hensynsløst og dårlig gjort av venninnene dine!

Jeg ville sendt ut en felles mld til dem, og fortalt at du ikke blir med ut av åpenbare grunner, og at du er veldig lei deg og skuffet.

Håper du får en fin kveld likevel:)

Skrevet

Da tror jeg nok jeg hadde blitt veldig lei meg og såret over vennene mine.

Jeg tror jeg hadde spurt de en siste gang og spurt dem om du er så lite verdt for dem at de velger å reise til en mann de vet du har problemer med!!!

Hvis de da fremdeles reiser, tror jeg dessverre du vet hvor du har vennene dine, og bør nok se deg rundt om etter noen nye...

Skrevet

Jeg synes du har full rett til å være irritert! Særlig gode venner kan de vel ikke være?

Skrevet

da hadde jeg blitt veldig skuffa og lurt på om de gjorde det fordi de egentlig ikke ville ha meg med, siden de er klar over hvordan du føler det for denne mannen.....nei skuffende!

Skrevet

Æ hadde reist dæm rett t hælvette!!!! SÆRIØST... blir førbainna på dine vegne her!!

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er skuffet! Og du attpåtil inviterte de hjem til deg. Fy søren. Sorry å si det men er dette veldig gode venninner? Det må ligge en grunn bak det valget der. Jeg hadde ringt for å spørre hvorfor de skal dit og ikke til deg! Ring nå!

Skrevet

Ja, dette er de venninne jeg er med. Eller var med. Hører aldri noe fra de, nå som jeg er blitt kjedelig og har barn (barnet er 2år). Jeg har alltid vært den personen som har holdt venninnegjengen sammen og det er meg de kommer til når det er noe, når de har problemer med kjæresten, må bli kjørt hit og dit, eller trenger noen å snakke med. Og jeg kan virkelig ikke komme på noe grunn for at de ikke ville ha med meg ut heller:/

Sendte en melding å spurte om de hadde bestemt seg, fikk til svar at de skulle dit. Jeg kunne til nøds dratt dit, bedt han dra til helvete og kost meg resten av kvelden. Men virker ikke som om de har noe lyst til å ha meg der, så av prinsipp gjør jeg det ikke. Så hva skal jeg gjøre nå da? Slappe av med en bok, se på tv, dibbe, rydde, vaske, og alt det andre gjør jeg jo hver eneste kveld.

Jeg er skikkeig lei meg nå, for jeg hadde gledet meg til dette. Satt alene på nyttårsaften også, og synes på en måte det var greit siden jeg skulle ut idag. Ny kjole har jeg også kjøpt:/

Skrevet

Kjenner jeg blir sint på dine vegne!!

Syntes dette var kjempe dårlig gjort av dem. Håper du finner deg noen nye og gode venninner.

Skrevet

Jeg er kjempesint på dine vegne..

Ville sendt ei felles mld til dem alle, hvor det har stått noe om hvor skuffet du er, og at du hadde trodd et vennskap dere i mellom var bedre enn som så. Det å ta hensyn når dere har vært venner så lenge, skal man ikke be på sine knær om. Si at den gleden du har hatt i deg nå som dere endelig skulle ut sammen, når du først hadde fri, ble brutalt borte. Spill på samvittighet. Ikke noe annet å gjøre. Så ville jeg ha ventet og sett hvor lang tid det tar før noen i det hele tatt har tatt kontakt med deg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...