Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan gjør jeg det da.. Piske kremen for hånd med vanlig sleiv, går det? Eller kjøpe sånn kremtopp på flaske? Og sukkerbrødet må jeg vel kjøpe da, er de gode?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Går veldig greit å piske for hånd med balongvisp.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 For all del pisk kremen selv med visp, ikke sleiv! Håndpisket krem er så mye bedre enn mikser. Har du tenkt å bruke kremtopp kan du like godt la være.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Kremtopping faller sammen etter kort tid, så det egner seg ekstremt dårlig til å pynte kake med. Men folk hadde kremkaker før miksmasterens tid også. Du har vel en håndvisp?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Hvis du har et STORT glass kan du riste fløten stiv ganske bra.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Hehe, jeg har en vanlig visp.. Går det ann? Har ikke sånn avansert som jeg må skru på..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Ja det er en vanlig visp du kan bruke. En slik: http://www.rico.no/images/Ballongvisp-1_5-mm-streng-r.gif
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har ikke sånn.. Jeg har sånn liten.. Hehe.. Men jeg skal se om de har det på butikken Hvor lenge må man isåfall stå å piske?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Nå bruker jeg ikke særlig mye lengere tid enn med den elektriske, men den første gangen gikk det litt lengere tid. Jeg syns kremen blir bedre for hånd og veldi kjekt etter at ungene har lagt seg for da blir det ikke så mye bråk. Pisk en pakke om gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå